Har börjat lära basse plats, alltså att han inte ska kliva upp innan han får ett varsågod oavsett vad som händer, mitt mål är att jag ska kunna platsa honom även med andra hundar runtomkring och kunna slänga leksaker utan att han rör sig, som det ser ut nu så är det helt omöjligt, alla som känner basse vet varför :P mitt lilla dampmonster :) men vi ska klara det!!
sofia
4/5/2014 12:04:17 am

Så häftigt! Jag och mitt ex hade (som han nu har) en tik som ser precis ut som Basse! Världens underbaraste hund jag haft äran att lära känna och vara med under flera års tid. Hon kom från en kull i gällivare. Synd att jag inte såg denna blog tidigare. Om de nu inte råkar vara syskon hade det kunnat bli världens bästa valpkull. Tyvärr är hon nu lite för gammal och har tyvärr skadat ryggen nu. Men ändå världens finaste hund. Roligt att se att du verkar tycka detsamma om din hund :)

Reply



Leave a Reply.